Een gesprek met NotebookLM over de AI Act
Wil je meer weten over de AI Act of de kwaliteit van AI podcasts door NotebookLM. In deze aflevering hoor je beide.
Project Strawberry, GPT5 en het pad naar AGI
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
De invloed van persoonlijke drijfveren op marketingresultaat
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Perplexity AI en de toekomst van zoeken
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Gaat 95% van de marketingbanen verdwijnen?
In deze aflevering bespreekt Jerrel een uitspraak van Sam Altman, hij stelt dat binnen enkele jaren 95% marketingtaken door AI gedaan kan worden.
Hoe beïnvloed je ‘dark social’ in de B2B buyer journey?
Dark social is een hot topic onder B2B marketeers. In deze Inbound4Cast aflevering vertel ik wat het is en hoe je het kunt beïnvloeden als marketeer.
Mijn marketingplannen voor 2024
In dit korte monoloog deel ik mijn marketingplannen voor het jaar 2024. Wat gaat er veranderen aan de podcast en welke activiteiten staan verder op de planning?
Mijn haat-liefde verhouding met SEO
In deze aflevering van de inbound4cast deel ik mijn visie op SEO voor B2B bedrijven in 2024 en de haat-liefde verhouding die ik sinds 2008 met SEO heb.
Hoe ik AI gebruik in m’n dagelijkse werk
In deze aflevering van de Inbound4Cast vertel ik hoe ik ai gebruik bij m’n dagelijkse werkzaamheden als B2B marketeer.