De invloed van persoonlijke drijfveren op marketingresultaat
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2024/05/drijfveer-1024x1024.jpg)
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Perplexity AI en de toekomst van zoeken
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2024/03/Perplexity-ai-1024x1024.jpg)
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Gaat 95% van de marketingbanen verdwijnen?
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2024/03/95-banen-verdwijnen-1024x1024.jpg)
In deze aflevering bespreekt Jerrel een uitspraak van Sam Altman, hij stelt dat binnen enkele jaren 95% marketingtaken door AI gedaan kan worden.
Hoe beïnvloed je ‘dark social’ in de B2B buyer journey?
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2024/01/dark-social-1024x1024.jpg)
Dark social is een hot topic onder B2B marketeers. In deze Inbound4Cast aflevering vertel ik wat het is en hoe je het kunt beïnvloeden als marketeer.
Mijn marketingplannen voor 2024
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2024/01/Plannen-2024-1024x1024.jpg)
In dit korte monoloog deel ik mijn marketingplannen voor het jaar 2024. Wat gaat er veranderen aan de podcast en welke activiteiten staan verder op de planning?
Mijn haat-liefde verhouding met SEO
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2023/12/haat-liefde-seo-1024x1024.jpg)
In deze aflevering van de inbound4cast deel ik mijn visie op SEO voor B2B bedrijven in 2024 en de haat-liefde verhouding die ik sinds 2008 met SEO heb.
Hoe ik AI gebruik in m’n dagelijkse werk
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2023/10/ai-dagelijkse-werk-1024x1024.jpg)
In deze aflevering van de Inbound4Cast vertel ik hoe ik ai gebruik bij m’n dagelijkse werkzaamheden als B2B marketeer.
De opkomst van content discovery in B2B
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2023/10/content-discovery2-1024x1024.jpg)
In deze aflevering vertel ik waarom content discovery een interessante trend is voor B2B bedrijven om in de gaten te houden en mee te gaan testen.
Te goede content die afschrikt
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_800,h_800/https://jerrelarkes.nl/wp-content/uploads/2023/10/profilering-1024x1024.jpg)
In deze aflevering vertel ik vanuit een eigen ervaring op LinkedIn, waarom te goede B2B content soms juist niet geconsumeerd wordt.