Trust building in B2B marketing
‘Trust building’ biedt een alternatieve kijk die de kern van B2B marketing beter raakt, vooral bij kennisintensieve bedrijven. Bij complexe B2B-aankopen staat vertrouwen centraal.
Het opstellen van een AI beleid voor B2B marketing
Ontdek hoe B2B marketing teams een effectief AI-beleid kunnen ontwikkelen. Leer over visievorming, implementatie en het AI Governance Framework om kansen te benutten en risico’s te beheersen.
De opkomst van AI Agents in B2B marketing
De opkomst van AI Agents in B2B marketing is begonnen.. Wat is een AI agent? Hoe gaan ze B2B marketing raken? Hoe bereid je je voor?
Een gesprek met NotebookLM over de AI Act
Wil je meer weten over de AI Act of de kwaliteit van AI podcasts door NotebookLM. In deze aflevering hoor je beide.
Project Strawberry, GPT5 en het pad naar AGI
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
De invloed van persoonlijke drijfveren op marketingresultaat
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Perplexity AI en de toekomst van zoeken
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Gaat 95% van de marketingbanen verdwijnen?
In deze aflevering bespreekt Jerrel een uitspraak van Sam Altman, hij stelt dat binnen enkele jaren 95% marketingtaken door AI gedaan kan worden.
Hoe beïnvloed je ‘dark social’ in de B2B buyer journey?
Dark social is een hot topic onder B2B marketeers. In deze Inbound4Cast aflevering vertel ik wat het is en hoe je het kunt beïnvloeden als marketeer.