Marketeers doen me steeds meer denken aan gladde autoverkopers.
We geven zogenaamd allemaal oprecht advies en delen onze visie.
Maar meestal is die visie vooral goed voor de eigen portemonnee.
Zo ook met SEO.
Ik zie een groep op LinkedIn roepen hoe belangrijk en onmisbaar SEO is. Mensen die SEO verkopen.
En een groep die SEO met de grond gelijk maakt. Mensen die een alternatief van SEO verkopen.
Beide groepen hebben eigenlijk wel een paar goede argumenten. En beide zijn ook best goed in overdrijven en alle nuance uit hun boodschap slopen.
Ik zit er een beetje tussenin en dat is fucking irritant. Want dan ben je het dus met iedereen oneens.
Een mooie aanleiding voor een podcast…
Hoe moet je in 2024 nou naar SEO kijken?
Is het iets voor ieder bedrijf?
Is het dood?
Is het niet dood?
Geloof ik er nog in?
Hoe zou je het in 2024 dan moeten aanpakken?
Een podcast van Jerrel Arkes over organisch groeien voor B2B bedrijven.