Mijn marketingplannen voor 2024
In dit korte monoloog deel ik mijn marketingplannen voor het jaar 2024. Wat gaat er veranderen aan de podcast en welke activiteiten staan verder op de planning?
Mijn haat-liefde verhouding met SEO
In deze aflevering van de inbound4cast deel ik mijn visie op SEO voor B2B bedrijven in 2024 en de haat-liefde verhouding die ik sinds 2008 met SEO heb.
Hoe ik AI gebruik in m’n dagelijkse werk
In deze aflevering van de Inbound4Cast vertel ik hoe ik ai gebruik bij m’n dagelijkse werkzaamheden als B2B marketeer.
De opkomst van content discovery in B2B
In deze aflevering vertel ik waarom content discovery een interessante trend is voor B2B bedrijven om in de gaten te houden en mee te gaan testen.
Te goede content die afschrikt
In deze aflevering vertel ik vanuit een eigen ervaring op LinkedIn, waarom te goede B2B content soms juist niet geconsumeerd wordt.
B2B marketeers, stop met denken in kanalen
In deze aflevering vertel ik waarom we in B2B marketing meer in platformen en minder in kanalen moeten denken.
Brighton SEO 2023 – Event samenvatting
Samenvatting van het event Brighton SEO op donderdag 14 en vrijdag 15 september in Brighton.
PR & Link Building Show in Brighton – Event samenvatting
In deze aflevering bespreek ik verschillende inzichten van dit event over succesvolle digitale public relations, outreach, linkbuilding en influencer marketing.
Van event talk naar artikel met Claude 2
In deze aflevering neem ik jullie mee in hoe ik met AI van een event talk een artikel heb gemaakt met het LLM Claude 2.