Chantal van Koesveld – Social selling succesvol inzetten
In deze aflevering praat Jerrel met Chantal van Koesveld over hoe je social selling als B2B bedrijf succesvol kunt inzetten op LinkedIn.
Manon Koops – Advertising als aanjager voor organische content
In deze aflevering praat Jerrel met Manon Koops over B2B advertising. Hoe zet je advertising in om organische content te versterken?
Daniëlle Navas-Brandt – Een B2B merk bouwen
In deze aflevering van de Jerrel Arkes Podcast praat Jerrel met Daniëlle Navas-Brandt over hoe je een sterk B2B merk bouwt en hoe je They Ask You Answer inzet
Willem & Niels – Alles over Retrieval Augmented Generation (RAG) voor B2B bedrijven
Willem Meints en Niels Naglé van Info Support bespreken Retrieval Augmented Generation (RAG) systemen voor B2B bedrijven.
Zo behaal je succes met je organic marketing strategie
In de 81e Daniel Kuipers Podcast hebben Daniël en ik het over B2B marketing, AI en personal branding. Bekijk de aflevering hier.
De invloed van persoonlijke drijfveren op marketingresultaat
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Maya & Sharon – Durf een mening te hebben als B2B bedrijf
In deze aflevering van de Jerrel Arkes podcast, ga ik in gesprek met Maya en Sharon van het B2B marketing bureau Oppepper over het hebben van een mening.
Daniël Kuipers – Groeien als B2B bureau
In deze aflevering gaat host Jerrel Arkes in gesprek met Daniël Kupers, oprichter van online marketing bureau OMA.
Chantal Smink – Van B2B event, naar content machine
In deze aflevering van de Inbound4Cast podcast gaan host Jerrel Arkes en gast Chantal Smink in gesprek over contentcreatie op events. Ze delen hun ervaringen en learnings van het congres BrightonSEO waar ze onlangs samen waren.