#154 Guy Strijbosch – Hoe bouw je echte relaties op LinkedIn
In deze aflevering deelt LinkedIn-strateeg Guy Strijbosch zijn expertise met Jerrel Arkes over het effectief inzetten van LinkedIn voor zakelijke doeleinden.
#153 Laura Oosterbroek over haar B2B marketingplannen voor 2025
Laura Oosterbroek vertelt over haar B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#152 Franck Fielemon over zijn B2B marketingplannen voor 2025
Franck Fielemon vertelt over zijn B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#151 José de Ruijter – Luken over haar B2B marketingplannen voor 2025
José de Ruijter – Luken vertelt over haar B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#150 Bouke Vlierhuis – AI Augmented content proces voor 2025
In deze aflevering duikt Bouke Vlierhuis dieper in op de procesmatige kant van contentmarketing in het AI-tijdperk. Wat is het belang van een goed proces?
#149 Hendrik van Zwol – Afbeeldingen en video’s maken met AI
Een gesprek tussen Jerrel Arkes en Hendrik van Zwol over de ontwikkelingen en toepassingen van AI in de hoek van images en video.
#148 Danielle Navas-Brandt over haar B2B marketingplannen voor 2025
Danielle Navas-Brandt vertelt over haar B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#147 Rik ten Wolde over zijn B2B marketingplannen voor 2025
Rik ten Wolde van AFAS vertelt over zijn B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#146 Bouke Vlierhuis – De toekomst van de copywriter
Bouke Vlierhuis vertelt over de rol van AI (voornamelijk Claude van Anthropic) voor copywriting en over de toekomst van het vak copywriter.