Chantal van Koesveld – Social selling succesvol inzetten
In deze aflevering praat Jerrel met Chantal van Koesveld over hoe je social selling als B2B bedrijf succesvol kunt inzetten op LinkedIn.
Manon Koops – Advertising als aanjager voor organische content
In deze aflevering praat Jerrel met Manon Koops over B2B advertising. Hoe zet je advertising in om organische content te versterken?
Daniëlle Navas-Brandt – Een B2B merk bouwen
In deze aflevering van de Jerrel Arkes Podcast praat Jerrel met Daniëlle Navas-Brandt over hoe je een sterk B2B merk bouwt en hoe je They Ask You Answer inzet
Willem & Niels – Alles over Retrieval Augmented Generation (RAG) voor B2B bedrijven
Willem Meints en Niels Naglé van Info Support bespreken Retrieval Augmented Generation (RAG) systemen voor B2B bedrijven.
Maya & Sharon – Durf een mening te hebben als B2B bedrijf
In deze aflevering van de Jerrel Arkes podcast, ga ik in gesprek met Maya en Sharon van het B2B marketing bureau Oppepper over het hebben van een mening.
Daniël Kuipers – Groeien als B2B bureau
In deze aflevering gaat host Jerrel Arkes in gesprek met Daniël Kupers, oprichter van online marketing bureau OMA.
Chantal Smink – Van B2B event, naar content machine
In deze aflevering van de Inbound4Cast podcast gaan host Jerrel Arkes en gast Chantal Smink in gesprek over contentcreatie op events. Ze delen hun ervaringen en learnings van het congres BrightonSEO waar ze onlangs samen waren.
Pepijn Otto – AI & SEO – BrightonSEO 2024
Een serie met Jeroen Stikkelorum tijdens BrightonSEO in april 2024 over de rol van AI in SEO. Met in deze aflevering, Pepijn Otto.
Simon Vreeman – AI & SEO – BrightonSEO 2024
Een serie met Jeroen Stikkelorum tijdens BrightonSEO in april 2024 over de rol van AI in SEO. Met in deze aflevering, Simon Vreeman.