Christiaan Slierendrecht – De transformatie van B2B-marketing: Van leverancier naar strategisch partner
Jerrel gaat in gesprek met Christaan Slierendrecht. Ze bespreken diverse onderwerpen rondom B2B-marketing, digitale volwassenheid en persoonlijke ontwikkeling als ondernemer.
Perplexity AI en de toekomst van zoeken
Perplexity is geen alternatief voor ChatGPT of Claude. Het is bedoeld als zoekmachine en research tool. En daar is het erg goed in.
Gaat 95% van de marketingbanen verdwijnen?
In deze aflevering bespreekt Jerrel een uitspraak van Sam Altman, hij stelt dat binnen enkele jaren 95% marketingtaken door AI gedaan kan worden.
Demi Groen – YouTube voor B2B Marketing
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat Jerrel met Demi Groen. Demi heeft zich gespecialiseerd in online video, YouTube en TikTok. In deze aflevering deelt ze haar ervaringen voor B2B marketeers.
Martin van Kranenburg – ChatGPT als tweede brein – AI in je schrijfproces
De komst van ChatGPT heeft veel invloed op het maken van teksten. Martin beantwoord de vraag hoe je ChatGPT gebruikt om te schrijven voor het brein.
Ramon Eijkemans – Alles wat je moet weten over structured data voor SEO
Freelance SEO specialist Ramon Eijkemans gaat in deze Inbound4Cast met Jerrel in gesprek over structured data voor SEO.
De SGE komt eraan, hoe bereid je je voor?
De Search Generative Experience van Google gaat SEO behoorlijk veranderen. Wat betekent dit voor de zoeker, voor SEO en voor websites?
Charlotte Meindersma – Juridische risico’s bij het gebruik van gen-ai
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Charlotte Meindersma. We praten over de juridische kant van AI gebruiken in je marketing.
Bob Ballings – Haal het maximale uit GPT4 voor content creatie
Bob Ballings praat vaak over diep in het GPT4 model duiken om de juiste output eruit te krijgen en je te onderscheiden ten opzichte van de rest. Maar wat bedoelt hij hiermee? En hoe doe je dit?