In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Suzanne van Schaik. Ze is business coach voor high-end ondernemers. In deze aflevering neemt Suzanne ons mee in haar reis als ondernemer.
– Hoe is Suzanne begonnen als fashionblogger op 15-jarige leeftijd? Wat was haar drijfveer en doel destijds?
– Hoe heeft ze haar fashionblog laten groeien en welke marketingtactieken heeft ze daarvoor gebruikt?
– Hoe zag de overgang van fashionblogger naar high-end business coach eruit? Wat was de aanleiding voor deze verandering?
– Wat houdt het ‘high-end business model’ precies in?
– Hoe is Suzanne begonnen met high-end business coaching? Welke stappen heeft ze ondernomen?
– Hoe heeft ze klanten weten te vinden en te overtuigen voor dit nieuwe business model?
– Wat waren belangrijke marketingkanalen en -tactieken in deze fase? Denk aan podcast, events, etc.
– Hoe zijn de high-end events van Suzanne verlopen? Leverden deze direct resultaat op?
– Wat was voor Suzanne de aanleiding om de volgende stap te zetten naar spiritualiteit en het pad van de Tao?
– Hoe legt Suzanne het pad van de Tao en haar nieuwe koers uit aan buitenstaanders?
– Hoe denkt ze de Tao te integreren in haar ondernemerschap en aanbod?
– Wat is haar drijfveer en doel in deze nieuwe fase?
– Wat wil Suzanne overbrengen met haar nieuwe podcast en boek?
– Wat zijn de belangrijkste lessen uit de drie fases van Suzanne’s ondernemerschap?
– Welk advies zou Suzanne zichzelf 10 jaar geleden geven als ze terug in de tijd kon?
Een podcast van Jerrel Arkes over organisch groeien voor B2B bedrijven.