Mijn haat-liefde verhouding met SEO
In deze aflevering van de inbound4cast deel ik mijn visie op SEO voor B2B bedrijven in 2024 en de haat-liefde verhouding die ik sinds 2008 met SEO heb.
Christ Coolen – Echt impact maken met B2B content
In deze aflevering praat ik met Christ Coolen over hoe je echt impact maakt met B2B content. Christ deelt zijn eigen aanpak, waarmee hij erg succesvol is.
Joop Snijder – Custom GPT’s voor B2B marketing
In deze aflevering praat ik met Joop Snijder, CTO bij Aigency. Joop heeft enorm veel kennis over ai. We praten over het gebruik van GPT’s voor B2B marketing
Jordi Bron – Effectieve content repurposing & moderne B2B marketing
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Jordi Bron over effectief content hergebruiken en over hoe moderne B2B marketing eruit ziet.
Dharminder Biharie – Print in B2B marketing: het geheime wapen dat niemand gebruikt
In deze aflevering praat ik met Dharminder Biharie over de rol van print in B2B marketing. In de content overlead kan juist print een hele goede manier zijn om op te vallen.
Hoe ik AI gebruik in m’n dagelijkse werk
In deze aflevering van de Inbound4Cast vertel ik hoe ik ai gebruik bij m’n dagelijkse werkzaamheden als B2B marketeer.
Pieter Res – LinkedIn succes voor B2B founders
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Pieter Res. Pieter helpt founders van B2B bedrijven om succesvol te worden op LinkedIn.
Djoea van Zanten – Waarom de meeste B2B marketing faalt
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Djoea van Zanten. We praten onder andere over de rol van marketing en sales, het belang van vertrouwen en voordelen van een sterk merk zijn.
De opkomst van content discovery in B2B
In deze aflevering vertel ik waarom content discovery een interessante trend is voor B2B bedrijven om in de gaten te houden en mee te gaan testen.