#154 Guy Strijbosch – Hoe bouw je echte relaties op LinkedIn
In deze aflevering deelt LinkedIn-strateeg Guy Strijbosch zijn expertise met Jerrel Arkes over het effectief inzetten van LinkedIn voor zakelijke doeleinden.
#150 Bouke Vlierhuis – AI Augmented content proces voor 2025
In deze aflevering duikt Bouke Vlierhuis dieper in op de procesmatige kant van contentmarketing in het AI-tijdperk. Wat is het belang van een goed proces?
#149 Hendrik van Zwol – Afbeeldingen en video’s maken met AI
Een gesprek tussen Jerrel Arkes en Hendrik van Zwol over de ontwikkelingen en toepassingen van AI in de hoek van images en video.
#146 Bouke Vlierhuis – De toekomst van de copywriter
Bouke Vlierhuis vertelt over de rol van AI (voornamelijk Claude van Anthropic) voor copywriting en over de toekomst van het vak copywriter.
#145 Koen van der Donk over zijn B2B marketingplannen voor 2025
Koen van der Donk vertelt over zijn B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#144 Tamara Jonkers over haar B2B marketingplannen voor 2025
Tamara Jonkers vertelt over haar B2B marketingplan voor 2025. Opgenomen tijdens het B2B Xchange event van NIMA op in Amsterdam.
#143 Sophie Winkels en Julian Aijal – SEO bij DPG Media tijdens de Amerikaanse verkiezingen
Sophie Winkels en Julian Aijal vertellen in de podcast over hoe ze SEO bij DPG Media aanpakken met grote gebeurtenissen zoals de verkiezingen in Amerika.
#142 Chantal Smink – Helpful content, los van SEO
Helpful content is een concept uit de SEO wereld. Maar juist voor niet SEO-ers is het erg relevant om te leren van de inzichten die Google hierover geeft.
Jarno van Driel – Bullshit rondom structured data ontkracht
Jarno van Driel legt uit dat hoewel structured data vooral waardevol is voor rich snippets in zoekresultaten, veel aannames over de impact ervan op SEO onjuist zijn