#167 Bart Ensink – De technische marketeer van de toekomst

Bart legt uit hoe tools als Replit en andere no-code platforms het mogelijk maken voor niet-programmeurs om software te maken, waarbij AI de code genereert.
#163 Kayn, Stijn & Koen (Orange Valley) – SEO Ontwikkelingen in 2025

SEO Ontwikkelingen in 2025, met Kayn Wolfswinkel, Stijn Bergmans, Koen Leemans. Video + podcast opgenomen bij Friends of Seach in Amsterdam.
#162 Wil Reynolds – AI Search Engines – how to adapt

In this episode, Jerrel and Wil dive deep into the evolving landscape of SEO, AI search engines, and Generative Engine Optimization (GEO).
#161 Lily Ray – AI overviews, AI content and E-E-A-T

Lily Ray shares her expertise on EEAT, Google’s algorithm updates, and the impact of AI on search results.
#160 Mike Rhodes & Frederick Vallaeys – Integrating AI in your way of working

A talk with two experts about AI and PPC: Mike Rhodes (former owner of one of Australia’s largest independent agencies, now AI tool developer) and Frederick Vallaeys (ex-Googler and Silicon Valley veteran)
#159 Rand Fishkin – The end of website traffic – living in a zero-click world

Rand Fishkin reveals why traffic-focused marketing is dying and what’s next in this eye-opening conversation at Friends of Search Amsterdam 2025.
#158 Eduard en Lennert – Een succesvol B2B event organiseren

Lennert de Rijk en Eduard Blacquière zijn oprichters en mede organisatoren van Friends of Search. Eén van de grootste search events in Europa. In deze aflevering delen ze learnings over het neerzetten van een succesvol B2B event.
#157 Charlotte Meindersma – AI geletterdheid voor B2B marketeers

In dit gesprek bespreekt Jerrel Arkes met Charlotte Meindersma, een marketingjurist, het onderwerp AI-geletterdheid in het kader van de nieuwe EU AI Act.
#156 Joost Dijkgraaf – Hoe marketeers kunnen leren van journalisten en reporters

Joost Dijkgraaf, journalist bij Tubantia (onderdeel van DPG Media), deelt zijn ervaringen over hoe AI het journalistieke werk transformeert.