Hoe beïnvloed je ‘dark social’ in de B2B buyer journey?
Dark social is een hot topic onder B2B marketeers. In deze Inbound4Cast aflevering vertel ik wat het is en hoe je het kunt beïnvloeden als marketeer.
Organic marketing en het gebruik van AI
Vind je het leuk om te horen hoe ik AI gebruik tijdens mijn werk als B2B marketeer? Bekijk dan mijn LinkedIn Live sessie met Jeroen Heershop.
Wat is het RACE framework voor B2B marketing?
Het RACE framework is een marketingmodel dat bestaat uit vier fases: Reach, Act, Convert en Engage. Lees hier hoe het met B2B marketing kan helpen.
Michan Katerbarg – Het opstellen van een B2B marketingplan
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Michan Katerbarg, global marketing manager bij Rollepaal Pipe Extrustion Technology.
Mijn marketingplannen voor 2024
In dit korte monoloog deel ik mijn marketingplannen voor het jaar 2024. Wat gaat er veranderen aan de podcast en welke activiteiten staan verder op de planning?
De invloed van AI op de B2B buyer journey
De opkomst van artificial intelligence (AI) zal een enorme impact hebben op de manier waarop bedrijven leads genereren en klanten binden. Lees in dit artikel hoe…
De rol van AI in B2B marketing
Vind je het leuk om te horen hoe ik AI gebruik tijdens mijn werk als B2B marketeer? Bekijk dan mijn LinkedIn Live sessie met Jeroen Heershop.
Paul Hendriks – B2B Brand Design en Eerlijke Marketing
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Paul Hendriks. Paul helpt bedrijven met ‘brand design’. Daarnaast is hij een groot voorstander van eerlijke marketing.
Peter Bronkhorst – Community-led Growth als ultieme B2B marketing strategie
In deze Inbound4Cast praat ik met Peter Bronkhorst van Gewoon Media. Hij geeft zijn visie op community-led growth.