#150 Bouke Vlierhuis – AI Augmented content proces voor 2025

Luister deze aflevering

Bekijk deze aflevering

Shownotes

Deze podcast is opgenomen op: 29-11-2024

In deze aflevering duikt Bouke Vlierhuis dieper in op de procesmatige kant van contentmarketing in het AI-tijdperk. Hij legt uit waarom het optimaliseren van het contentproces nu belangrijker is dan ooit en introduceert het “Kettingzaagprobleem” – wanneer snellere contentcreatie door AI leidt tot bottlenecks in andere delen van het proces.

Kernpunten:

  • Waarom inefficiënte processen rondom contentcreatie nu pas zichtbaar worden
  • Het belang van gestructureerde werkwijzen en procesanalyse in marketing
  • Hoe je marketing kunt opschalen zonder vast te lopen in reviews en administratie
  • De rol van automation tools en wanneer je ze wel/niet moet inzetten
  • Het betrekken van experts uit de organisatie bij contentcreatie
  • Het vinden van balans tussen gestructureerd werken en creatieve vrijheid

Bouke deelt praktische inzichten over het stroomlijnen van contentprocessen en benadrukt dat marketeers zich meer moeten focussen op leiderschap en strategie in plaats van operationeel management. Ook kondigt hij zijn aankomende boek aan: “Het Kettingzaageffect”.

Een podcast van Jerrel Arkes over organisch groeien voor B2B bedrijven.